mostenirea_ssang_yong.jpg
1954_ssangyong.jpg

1954

Atelierul Ha Dong Hwan Motor

SsangYong a fost initial infiintata ca atelier Ha Dong-Hwan Motor in 1954. Compania a produs la inceput, camioane, autobuze si vehicule cu destinatie speciala, multe dintre ele fiind exportate.

1974_ssangyong.jpg

1974

Co-fondatorul Shinjin Jeep a dezvoltat productia de Jeep-uri cu capota dura si din material textil.

3_ssangyong.jpg

1977

Dong-A-Motor

In 1977, compania, cunoscuta la vremea aceea ca Ha Dong-Hwan Motor Co, si-a schimbat denumirea in Dong A Motor Co Ltd.

1984_ssangyong.jpg

1984

Geohwa

In 1984, SsangYong a preluat Geohwa Co si a implicit si numele Korando, acronimul motto-ului "Korean Can Do".

3_ssangyong.jpg

1986

SsangYong

In 1986, grupul Ssang Yong a achizitionat compania si ulterior, toate vehiculele au primit numele SsangYong.

4_ssangyong.jpg

1991

Parteneriatul cu Mercedes Benz

In 1991, Ssang Yong a format un parteneriat puternic cu Daimler-Benz. Acest lucru a permis companiei Ssang Yong sa dezvolte produse utilizand tehnologia Mercedes-Benz.

1993_ssangyong.jpg

1993

Musso

Primul vehicul lansat cu ajutorul tehnologiei Mercedes, a fost SUV-ul Musso.

1996_ssangyong.jpg

1996

Korando 2

"Noul Korando" a fost lansat pentru a completa gama de SUV-uri SsangYong si a prezentat mai multe optiuni pentru motor, inclusiv benzina si motorina.

1997_ssangyong.jpg

1997

Daewoo a cumparat majoritatea actiunilor SsangYong. Ulterior, vehicule precum Korando au fost vandute sub marca Daewoo pana in 2001.

2001_ssangyong.jpg

2001

Rexton

Prima generatie Rexton a fost lansata utilizand tehnologia de la Mercedes-Benz. Ulterior, Rexton a promovat reputatia lui SsangYong pentru producerea de autoturisme de teren competente.

2004_ssangyong.jpg

2004

SAIC, Rodius

In 2004, SsangYong a fuzionat cu compania chineza Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). In 2004, compania a lansat pentru prima oara un autovehicul cu 7 locuri - Rodius.

2011_ssangyong.jpg

2011

Mahindra & Mahindra, Korando 3

Mahindra Motor Co din Mumbai, cel mai mare producator de vehicule utilitare din India, a achizitionat SsangYong. In 2011 s-a lansat si a treia generatie Korando, cu un nou motor 2.0 L diesel.

2012_ssangyong.jpg

2012

Korando Sport

Lansarea modelului Korando sport, aduce un nou nivel de rafinament pe piata autovehiculelor de tip pick-up.

2013_ssangyong.jpg

2013

Turismo

Lansarea modelului Turismo, o versiune actualizata si imbunatatita a lui Rodius, acum cu motor diesel de 2.0 L si cu un stil contemporan.

2014_ssangyong.jpg

2014

Rexton W

Rexton W are un aspect cu totul nou la inceputul anului 2014 si este acum dotat cu motorul SsangYong de 2.0 L. Rexton W se bazeaza pe reputatia predecesorului sau de masina rezistenta off-road si de remorcare.

2015_ssangyong.jpg

2015

Tivoli

2015 este un an incitant pentru SsangYong datorita lansarii Tivoli, un mic vehicul crossover, in luna iunie. Proiectat in colaborare cu Mahindra si propulsat de un nou motor SsangYong de 1.6 L, Tivoli este baza pentru viitorul lui SsangYong.

2016_ssangyong.jpg

SsangYong SIV-2

SsangYong SIV-2 (Smart Interface Vehicle) este un concept de dezvoltare a SUV-urilor de ultima generatie. Este urmatoarea inventie prezentata la Geneva acum doi ani si face un pas mai departe in cadrul conceptului de design "Dynamic Motion".